Płatność za klik w wyszukiwarkach
Płatność za klik w wyszukiwarkach (np. w Google) jest uznawana za najskuteczniejszą formę reklamy w Internecie. ITMAC pomoże wykorzystać Twojej firmie ten potężny kanał reklamowy w sieci wyszukiwania.
Co to jest reklama z płatnością za klik?
Reklamy z płatnością za klik (Pay-Per-Click lub PPC) są to reklamy tekstowe (mogą być też graficzne), które pojawiają się w wyszukiwarce w kolorowym polu nad wynikami wyszukiwania lub w kolumnie po prawej stronie wyników wyszukiwania. Są one określane również jako "linki sponsorowane" lub "płatne wyniki wyszukiwania".
Płacisz tylko jeśli klient kliknie reklamę i odwiedzi Twoją witrynę internetową. Koszt każdego kliknięcia jest określony przez system licytacji - im więcej konkurencyjnych linków, tym wyższy koszt.
Główny rynek usług PPC to reklamy Google AdWords i Onet.pl oraz Yahoo Search sponsorowane (dawniej Overture) i MSN Search.
Korzyści z reklamy PPC
Z Pay Per Click, możesz:
- docierać do grupy docelowej 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu
- tworzyć reklamy dopasowane do wyniku wyszukiwania i Twojej grupy docelowej klientów
- tworzyć reklamy na stronach internetowych, które podnoszą rangę Twojej firmy
- tworzyć ukierunkowane reklamy, które mogą być dostępne nawet dla użytkowników sieci telefonii komórkowej
Dlaczego mam wybrać do współpracy ITMAC?
Zespół PPC w ITMAC to doświadczona grupa profesjonalistów potrafiąca optymalnie zarządzać każdym aspektem Twojej kampanii. W tym kluczowych kwestii badań i rozwoju kampanii skierowanych na słowa kluczowe wraz z analizą rentowności i zarządzania budżetem.
Zajmujemy się wszystkimi aspektami w ramach kampanii PPC , w tym analizą słów kluczowych, planowaniem strategicznym, oceną konkurencyjnej i efektywności reklamy. Możemy również zaprojektować i zbudować serwis internetowy, a także mikro-stronę, aby zmaksymalizować skuteczność kampanii.
Najniższy koszt za kliknięcie (CPC)
Nie wystarczy po prostu dostarczyć dużą ilość wizyt na Twoją witrynę. Cała sztuka polega na tym aby zrobić to przy możliwie najniższych kosztach. Dbamy o to aby i reklam i strony docelowe były tak dopasowane aby reklamy osiągnęły wysoki Wynik Jakości Google co zapewnia możliwie najniższe koszty za kliknięcie. W ramach aktywnych kampanii prowadzimy również analizę rentowności, zarządzanie i monitorowanie kampanii oraz na bieżąco śledzimy skuteczność reklam, monitorujemy budżet i słowa kluczowe, współczynniki konwersji oraz dostosowujemy wersje reklam do sytuacji.
Aby dowiedzieć w jaki sposób uruchomić dla Państwa reklamę typu PPC prosimy o kontakt z nami.